Friday, June 12, 2009

Hakim Hacks Buat Hal Lagi

Augustine paul yg dikenali dgn nama manjanya sebagai hakim hacks telah membuat keputusan yg tindakan speaker perak (YB Sivakumar) tidak sah setelah beliau mengantung mb haram atau mb mahkamah rayuan zamry 786 dan enam exco haramnya pada february lalu.

Apakah hakim hacks ni tidak tau kuasa speaker?seperti kata prof.dr aziz bari hakim2 ini perlu ke sekolah semula.nak kata bodoh tapi dia ni hakim .hakim hacks berkepala botak btrt(botak tengah rambut tepi) ni memang dari dulu begini perangainya dari kes dsai dulu dia dah tunjuk kehebatan sebagai seorg hakim hacks.

Augustine Paul A/l Hacks ni sewaktu kes dsai hadapi kes liwat dia pulak yg jadi hakim.ada kah dalam kes kes begini seorg hakim yg bukan islam leh jatuhkan hukuman pada org islam?mana dia hakim2 islam dan undang islam?

Sepatutnya hakim hacks ni sudah lama di singkir kan dari jadi hakim mahkamah persekutuan ..hakim korek,korek,korek.seelok elok tempat untuk kamu wahai agustine paul yelah di kilang Hacks di mak mandin ,butterwoth untuk jadi maskot atau model di kilang tersebut.

No comments:

Post a Comment