Saturday, June 6, 2009

Kereta Camry @ Zamry Di SUK Perak



Tengah hari tadi saya telah menghadiri majlis perkahwinan kenalan saya di dewan bankuet SUK perak , setiba nya saya di situ saya telah terlihat kereta Toyota Camry yg telah di gunakan oleh Kerajaan Pakatan Rakyat semasa pemerintahan Pakatan Rakyat . Kereta ini di beli bulan 1 2009 apakah masalahnya kereta camry ini ? saya melihat sendiri dan sempat jugak saya merakam gambar gambar kereta tersebut seperti di bawah ini , tidak ada cacat cela pada kereta - kereta tersebut dan kelihatan seperti baru ada kah masuk akal jika kerajaan haram beend mengatakan kereta ini tidak layak untuk di pakai oleh exco-exco haram beend kereta kereta ini merugikan wang rakyat.Wow sejak bila beend ni pandai pasal wang rakyat ni ? ada kah mereka ingin jual kereta ni untuk penuhkan poket dan perut dgn menjual kereta kereta ini ? apa salahnya exco haram ni mengunakkan sahaja kereta ini kalau benar untuk menjimatkan duit rakyat , adakah mereka segan untuk gunakan kereta ini disebab kan kereta ini dahulunya telah digunakan oleh kerajaan pr? wahai zamry dan kuncu-kuncu jgn salah kan kereta ini sepatutnya bukan kereta ini di lelong tetapi kamu (zamry) yang harus di lelong seperti catitan diblog sahabat saya yang tertulis "kereta toyota zamry hitam metallic untuk di lelong oleh kerana merugikan wang rakyat".Wahai zamry kamu tu hanya lah mb yg haram dulu kini dan selamanya dan jugak gelaran baru untuk kamu adalah mb mahkamah rayuan.kamu boleh buat sesuka hati kamu sekarang ni wahai zamry camry metallic tapi ingat apabila tiba PRU ke 13 ko akan dikuburkan dgn exco haram kamu di perak ini dan juga kerajaan persekutuan.Insyallah.

No comments:

Post a Comment