Saturday, June 13, 2009

Poster Manjung Mari

4 comments:

  1. Saudara tak boleh kata dari PAS Manjung. Itu fitnah!

    ReplyDelete
  2. salam,dato saya bukan buat fitnah tapi saya tadi tersilap tulis.maaf atas kecuaian saya.saya dah tukar ke manjung mari.terima kasih kerana melawat dan komen diblog saya.

    ReplyDelete
  3. maaf pr, nk komen sikit pasal soalan Ug tu, perlukah pas dan umno bentuk kerajaan perpaduan? soalan tu salah bukan pas dan umno tapi PR dan BN. sila betulkan, kalau tidak nampak sgt kebodohan kamu membuat soalan!!

    selepas soalannya betul baru saya akan undi.

    ReplyDelete
  4. adam ? apa masalah anda ni ? bukan ker pas yg nak bentuk kerajaan perpaduan kononnya dgn umno ? pkr dan dap memang tak setuju ? kalau pr yg nak bentuk kerajaan perpaduan dgn UBN takkan tok guru nik aziz cakap mereka yg nak buat kerajaan perpaduan dgn ubn dalam pas ada lah boneka umno.ada kah anda terbaca utusan dan berita hairan sehingga anda pun terikut dgn UBN ?tok guru tetap pertahankan muktamar pas di ipoh tahun lepas mepertahankan pakatan rakyat tapi di muktamar baru ni ustaz hadi dgn ustaz nasa yg nak perpaduan sangat ? jgn jadi otak udang ye adam.banyakkan baca lagi jgn duk baca utusan or berita hairan yang pasti rosakan minda anda dan sesiapa saja yag membacanya.terima kasih

    ReplyDelete